استراتژی خلاقیت

 این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مخاطب اصلی این دوره مدیران و کارشناسان روابط عمومی، بازاریابی، برند و تبلیغات هستند که به دنبال انتخاب صحیح استراتژی های خلاقیت متناسب با استراتژی برند، هویت سازمان و هماهنگ با محصولات و خدمات خود هستند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • شرکت کننده در دروه را با اصول خلاقیت آشنا می کند.
  • ارتباط استراتژی و خلاقیت را تشریح می کند
  • اطلاع از متناسب بودن خلاقیت با هر سازمان

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • چگونگی به کارگیری راهکارهای خلاق در برقراری ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان هدف
  • میزان خلاقیت اثربخش برای هر سازمان
  • مسئولیت استراتژی خلاقیت بر عهده چه واحد سازمان است
  • اثرگذاری خلاقیت بر کاهش هزینه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی
  • استراتژی خلاقیت و تاثیرات آن در اقدامات درون سازمانی

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • روش اصلی ایجاد کارگاه مشارکتی خلاقانه و بیان نمونه های موفق داخلی و خارجی می باشد

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره به صورت کامل می توانید برای سازمان یا برند خود استراتژی خلاقیت را تدوین و در رسانه های مختلف پیاده سازی کنید.

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • آشنایی با اصول تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

تجربیات شرکت های موفق در بکارگیری خلاقیت صحیح مبتنی بر اهداف سازمانی

استاد
مشاور توسعه کسب و کار

مدرس و مشاور مدیریت و توسعه کسب و کار  است. امید نجبا معاون مدیرعامل در کانون ایران نوین و دارای دکترای مدیریت است.  بیش از 2 دهه مشاور سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی را در کارنامه خود دارد.

کارگاه 1
سه شنبه 07 اسفند 1397
14:00-15:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/106
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.