ایده پردازی در تولید پیام؛ از نگاه کپی رایتینگ

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مدیران روابط عمومی و کسانی که در حوزه‌ی تبلیغات، برندینگ و روابط عمومی فعالیت می‌کنند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • اگر نیاز دارید بدانید ارتباط موثر با مخاطب چه اصول و ارزش‌هایی دارد، تفاوت نوشتار درست و بر اساس سفارش و استراتژی با نوشتار خلاق چیست و کلام مناسب چه تاثیری بر روند فعالیت‌های ارتباطی دارد، شرکت در این جلسه پیشنهاد می‌شود.

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • خلاصه‌ای از روند ایده‌پردازی.
  • چرا فهم سفارش و صورت مسئله اهمیت دارد.
  • کپی‌رایتنیگ چیست و درستی در نوشتار چگونه است.
  • چرا اعتماد از صداقت می‌آید.

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • به اشتراک گذاری تجربه‌ها
  • گفتگو و همفکری با شرکت‌کنندگان

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • درک و بینش بهتری نسبت به روند کار خلاقانه و حرفه‌ای و فعالیت‌های ارتباطی کسب می‌شود. ارزش کپی‌رایتینگ و ارتباط کلامی با مخاطب بیشتر روشن می‌شود.

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • آشنایی با صنعت تبلیغات، استراتژی برند و بریف

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

تجربیات کاری در زمینه‌ی برندینگ و تبلیغات

 

استاد
ایده‌پرداز خلاقیت

محمد معتمدی، کپی‌رایتر و ایده‌پرداز با یازده سال تجربه‌ی کار حرفه‌ای با آژانس‌های تبلیغاتی، استودیو‌های طراحی و برندهای متعدد.

کارگاه 2
سه شنبه 07 اسفند 1397
10:00-12:00
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/107
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.