اصول تدوین کمپین های خبری و اطلاع رسانی

 این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مخاطب اصلی این دوره مدیران روابط عمومی یا کارشناسان تبلیغات که در واحد روابط عمومی خود ماموریت تبلیغات و اطلاع رسانی روابط عمومی را بر عهده دارند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • بسیاری از روابط عمومی های بخش های دولتی و خصوصی به منظور اجرای کمپین های تبلیغاتی بودجه‌های کلانی صرف می‌کنند که در صورت عدم آشنایی با مباحث کمپین‌های تبلیغاتی ممکن است دچار اشتباهات و زیان‌های جبران ناپذیری شوند.
  • طراحی یک کمپین مناسب، مدیران ارشد سازمان را با فرصت های اثربخشی فعالیت های روابط عمومی آشنا می کند و به این ترتیب می توانید آنها را برای اختصاص بودجه بیشتر قانع کنید.

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • در این دوره می آموزید چگونه می‌توان نیازهای مخاطب خود را شناسایی کرده و با استفاده از علاقمندی‌های آنان در راستای افزایش سطح نفوذ خود در افکار عمومی، سبد فرصت‌های سازمانی خود را در برابر رقبا توسعه دهید.
  • نکته مهم در کمپین سازی، همان نیاز و هدف مشترک است. یعنی فعالیتی که با شناخت این دو همراه نباشد، صرفا یک حرکت است نه یک کمپین.در این دوره راه‌های شناسایی یک هدف و نیاز مشترک چگونه است.
  • کشف راه های اثربخشی و ارزش آفرینی یک فعالیت ارتباطی موضوع حائز اهمیتی است، زیرا عدم توجه به آن می‌تواند باعث از دست رفتن زمان و هزینه‌های زیادی شود.

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • اساس این دوره، روش کارگاهی با معرفی کمپین‌های موفق تبلیغاتی و ارزیابی تجربیات ناموفق در ایران است.
  • در این دوره تلاش می‌شود با مشارکت خلاق شرکت کنندگان ارزیابی صحیحی از تجربیات به اجرا درآمده در سازمان‌ها مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره شما نگرش بهتری نسبت به معنا و تکنیک‌های کمپین های ارتباطی و تبلیغاتی خواهید یافت و در آینده می‌توانید در برنامه‌ریزی‌های سازمانی خود از آن بهره گیرید.

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • آشنایی با خبر نویسی و برنامه ریزی برای توسعه یک رویداد
  • شناخت کافی از سوژه‌های ارتباطی و تکنیک‌های ارتباط با رسانه‌ها

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

ذکر نمونه‌هایی از تجربیات اجرا شده در کمپین‌های خبری و تبلیغاتی در ایران به همراه نفد و بررسی نمونه‌ها.

 

استاد
استراتژیست کمپین

مهرداد خلیلی، کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی با بیش از 27 سال سابقه فعالیت در مطبوعات و روابط عمومی سازمان‌های دولتی و خصوصی. در حال حاضر مدیر روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران و مشاور صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر.

کارگاه 5
سه شنبه 07 اسفند 1397
16:00-17:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/110
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.