ضرورت های یکپارچه سازی محتوا

نگارش و تولید محتوای با کیفیتی باید بخشی کلیدی از هر استراتژی هر سازمان باشد. البته تولید محتوای با کیفیت نیازمند آشنایی با ادبیات و مهارت نویسندگی است. بگذارید کمی صادق باشیم. شما هم می دانید که بیشتر محتوای تولیدی سازمان هابه سختی قابل خواندن هستند و هیچ گونه اطلاعات آموزنده، جذاب و الهام بخشی به بازدیدکنندگان ارائه نمی کنند. از سویی دیگر انتخاب زبان چندگانه در مجاری ارتباطی مختلف سازمان و نامه نگاری ها سبب ایجاد هویت پندگانه شده است. در این کارگاه تلاش می کنیم ضرورت یکپارچه سازی محتوا را بررسی کنیم. 

 

مخاطب اصلی این دوره

  • کارشناسان روابط عمومی
  • تیم تولید محتوا

 

 

استاد
پژوهشگر حوزه روزنامه نگاری و ارتباطات

تحصیلات:
• کارشناسی روزنامه‌نگاری، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی
• کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی
• دکترای علوم ارتباطات اجتماعی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی

فعالیت‌های حرفه‌ای:
آغاز فعالیت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در سال ۱۳۵۶ در تحریریه روزنامه اطلاعات و کیهان تا اردیبهشت ۱۳۵۸ و پس از آن در نشریات تخصصی و عمومی دیگر در سطوح مختلف تحریری (خبرنگار ساده، دبیر سرویس، معاون سردبیر، ویراستار، مشاور تحریریه و سردبیر)، نگارش صدها مقاله، گزارش، مصاحبه و . . . .

در سال‌های اخیر:
• معاون سردبیر ماهنامه پیام امروز ۱۳۷۳ - ۱۳۷۸
• سردبیر ماهنامه علمی دانشگر، ۱۳۸۰ - ۱۳۸۴
• سردبیر خبرنامه تحقیقات و فناوری، ۱۳۸۰ - ۱۳۸۴
• معاون خبر خبرگزاری میراث فرهنگی ۱۳۸۴ - ۱۳۸۵
• مدیر مرکز آموزش همشهری ۱۳۸۵ تا کنون

  • مدرس دنشگاه و مجری برگزاری دوره های آموزشی
  • ارائه دهها مقاله در سمینارها و همایش‌ها
  • مترجم
  • عضو هیات مدیره انجمن ایرانی جامعه اطلاعاتی
کارگاه 8
سه شنبه 07 اسفند 1397
16:00-17:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/113
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.