تکنیک های تولید محتوا در فضای مجازی

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مخاطب اصلی این دوره روزنامه نگاران و کارگزاران روابط عمومی هستند که نیاز به آموزش شیوه های نوین تولید محتوای چندرسانه ای برای مخاطبان دارند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • تولید محتوا برای مخاطب نهایی، یعنی تولیدی بر اساس ظرافت ها و نیازهای روزآمد مخاطب، مخاطبی که روزانه در معرض شیوه ها و شگردهای نوین تولید محتوا از سوی منابع رسانه ای مختلف قرار دارد و شما چنانچه بخواهید او را جذب کنید، نیازمند آشنایی با این زیست بوم جدید هستید. این دوره به شما می آموزد محتوای فضای مجازی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند مخاطب نهایی را جذب و علاقه مند به ادامه ارتباط با شما کند.

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • شما در این دوره با انواع محتوای چندرسانه ای ویژه فضای مجازی و تفکیک آنها بر اساس پلتفرم های توزیع محتوا آشنا می شوید.
  • در این دوره می آموزید چگونه محتوای ویژه شبکه های اجتماعی را طراحی و تولید کنید.
  • در این دوره می آموزید معیارهای توزیع مناسب و شیوه های گسترش دایره نفوذ مخاطبان در شبکه های اجتماعی چیست.

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • اساس این دوره، آشنایی با انواع محتوای چندرسانه ای و کسب مهارت کار با پلتفرم های تولید و توزیع این محتواست.
  • مباحث ارائه شده در این کارگاه کاملا عملیاتی و بر حسب تجربیات مدرس دوره تنظیم شده اند .
  • این کارگاه با شیوه آموزش و کار همزمان پیش برده می شود تا اصول گفته شده در عمل نیز به کار برده شوند.

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره قادر خواهید بود محتوای ویژه فضای مجازی را طراحی کنید. تفاوت انواع این تولیدات را بدانید و بتوانید بر اساس ضروریات سازمان یا رسانه خود، به انتخاب و تولید این آثار اقدام کنید.

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • آشنایی با پلتفرم های توزیع محتوا در فضای مجازی

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

تجربه مدرس دوره در تولید و مدیریت تولید محتوای چندرسانه ای در این کارگاه به اشتراک گذاشته شده و درباره آنها تبادل نظر می شود.

استاد
روزنامه نگار

محمد مهدی جلیلی ، دانشجوی دکترای ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر کل اداره اخبار چندرسانه ای خبرگزاری ایرناست که نزدیک یک دهه در حوزه روزنامه نگاری و تولید محتوا برای رسانه ها و روابط عمومی ها فعالیت داشته است.

کارگاه 9
سه شنبه 07 اسفند 1397
14:00-15:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/114
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.