اصول بازاریابی محتوا

 

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مخاطب اصلی این دوره مدیران روابط عمومی یا کارشناسانی هستند که در واحد روابط عمومی خود ماموریت تنظیم برنامه کمپین های تبلیغاتی و تولید محتوا را دارند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • اگر درهنگام تنظیم برنامه ها و کمپین های تبلیغاتی، به دنبال تاثیرگذاری بیشتر با محتوا هستید، این دوره به نیاز شما پاسخ می دهد.
  • اگر در در هنگام تهیه و یا تایید کمپین تبلیغاتی نیاز به تهیه تقویم محتوایی دارید، این دوره به نیاز شما پاسخ می دهد.
  • اگر به دنبال تبلیغات مدرن با کمک تولید محتوا هستید، این دوره به نیاز شما پاسخ می دهد.

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • در این دوره می آموزید که برای تولید محتوا در فضای اجتماعی چه مواردی نیاز و لازم است
  • در این دوره می آموزید که هر کدام از رسانه های فضای مجازی از چه محتوایی باید استفاده کرد.
  • در این دوره می آموزید که چه محتوایی برای برندینگ و چه محتوایی برای فروش در شبکه های اجتماعی مناسب است

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • اساس این دوره، بر اساس علوم روز دنیا و inbound marketing و Permission marketing می باشد.
  • مدلهای ارائه شده در این کارگاه کاملا عملیاتی و بر حسب تجربیات مدرس دوره تنظیم شده اند .

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره قادر خواهید بود که در فضای مجازی از چه محتوایی استفاده کنید و با چه محتوایی در فضای مجازی باید برندینگ انجام دهید و با چه محتوایی فروش محصولات و یا خدمات

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • آشنایی با شبکه های اجتماعی
  • آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی با مفاهیم تبلیغات آنلاین

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

تجربه ۲ برند بزرگ ایرانی از برندینگ تا فروش از طریق شبکه های اجتماعی با استفاده از تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

 

استاد
مدرس دیجیتال مارکتینگ

میثم کیهانی ، فارغ التحصیل نرم افزار و فارغ التحصیل MBA  با بیش از ۱۷ سال تجربه همکاری با شرکت پارس آنلاین با سمت هایی همانند مدیریت دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و  فنی را دارد و در حال حاظر به عنوان مدیرعامل شرکت دیجیتال مارکتینگ دیگبرست خدمات متعدد همراه با مشاوره در زمینه تکنیک ها و علوم روز دیجیتال را  به شرکت های متعدد فعالیت می کند

کارگاه 13
سه شنبه 07 اسفند 1397
14:00-15:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/118
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.