اینستاگرام و ظرفیت های آن در متنوع سازی محتوا

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مخاطب اصلی این دوره مدیران روابط عمومی یا کارشناسانی هستند که در واحد روابط عمومی خود ماموریت تنظیم برنامه و بودجه سالانه روابط عمومی را بر عهده دارند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • فعالیت حرفه‌ای سازمان‌ها و شرکت‌ها در اینستاگرام امروز به عنوان یکی از چالش‌های اساسی به شمار می‌رود، زیرا اینستاگرام در حال حاضر تبدیل به بزرگترین شبکه اجتماعی ایران تبدیل شده است و مخاطبان در اینستاگرام حضور جدی دارد، ولی سوال این است که سازمان باید چگونه در اینستاگرام حضور پیدا کند؟
  • این دوره استراتژی حضور و فعالیت در اینستاگرام را به صورت حرفه ای و عملی به شما آموزش می دهد.
  • در این دوره همچنین استراتژی بریف اینفلوئنسرها و شیوه های انتخاب آنها آموزش داده می شود.

 

دوره چه می آموزید؟

  • در این دوره «کاربرد اینستاگرام برای سازمان ها»، «استراتژی سازمان ها در اینستاگرام» و «تکنینک های عملی تولید محتوا در اینستاگرام»، «اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام» و «جذب و افزایش مخاطب در اینستاگرام» را آموزش می دهد.

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • این دوره براساس تجربیات مدرس به صورت کاربردی و عملیاتی برگزار می گردد و تکنیک ها و تمرین های کاربردی برای حضور موثر در اینستاگرام آموزش داده می شود.

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره قادر خواهید بود فعالیت حرفه‌ای و موثری در اینستاگرام داشته باشید، می‌توانید تکنیک‌های عملی را برای تولید محتوا کسب کنید و روش‌های جذب و افزایش مخاطب را بیاموزید. بایدها و نبایدهای اینستاگرام و روش های تولید محتوا در اینستاگرام از دیگر مهارت هایی است که در این دوره کسب می کنید. همچنین می توانید حضور یک اینفلوئنسر در اینستاگرام را بررسی و تحلیل کنید و در صورت لزوم به آنها سفارش محتوا دهید.

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • آشنایی با ماموریت ها و وظایف سازمان
  • آشنایی ابتدایی با اینستاگرام
  • شناخت نسبی از مخاطبان / مشتریان سازمان

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

مثال های عملی از حضور موفق سازمان ها و کمپین ها در اینستاگرام در این دوره آموزش داده می شود.

استاد
پژوهشگر

جواد افتاده، دانش آموخته ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است وی علاوه بر نگارش کتاب‌های «رسانه های اجتماعی» و «تحلیل شبکه های اجتماعی»؛ مدارک معتبری در زمینه استراتژی محتوا از دانشگاه نورت وسترن آمریکا، بازاریابی دیجیتال از دانشگاه ایلی نویز آمریکا و گوگل آنالایتیک و گوگل ادورز از شرکت گوگل دارد. وی تجربیات اجرایی و مشاوره زیادی در زمینه بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی در بخش خصوصی دارد.

 

کارگاه 14
سه شنبه 07 اسفند 1397
10:00-12:00
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/119
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.