تکنیک های بهینه سازی و ارتقای وبسایت ها

 این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مخاطب اصلی این دوره مدیران و کارشناسان روابط عمومی و مراکز فناوری اطلاعات دستگاه های دولتی و شرکتهای بخش خصوصی هستند .

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • مشکل اغلب مدیران روابط عمومی و مراکز فناوری اطلاعات دستگاه ها و شرکتها که مسئولیتن وب سایت یا پرتال سازمانی را برعهده دارند این است که میزان نفوذ و تاثیرگذاری وب سایت سازمانی آنها به قدر مطلوب نیست و رتبه این سایتها در سایتهای رصد کننده وب سایتها پایین تر از حد انتظار است.
  • این دوره به نیاز این افراد پاسخ دقیق و فنی می دهد و استراتژی ها و راه کارهای مناسب و حرفه ای برای بهینه سازی سایت آنها و ارتقا وضعیت رتبه بندی آنها را در اختیارشان قرار می دهد

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • در این دوره می آموزید که تکنیک ها و راهکارهای ارتقا و بهینه سازی وضعیت رتبه سایت سازمانی کدام است.
  • در این دوره می آموزید که پیچ رنک گوگل چیست و چگونه می توان این رتبه را ارتقا داد.
  • در این دوره می آموزید الکسا چیست و شاخص های رتبه بندی آن کدام است.
  • در این دوره می آموزید که چگونه می توان میزان نفوذ و تاثیر وب سایت سازمانی را افزایش داد.
  • در این دوره می آموزید که شاخص های استاندارد ارزیابی وب سایت و پرتال سازمانی کدام هستند.

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • دوره مذکور به صورت کارگاهی برگزار می شود و آموزش ها مبتنی بر روش های عملی با مثال های زنده و آنلاین انجام می شود.
  • شرکت کنندگان در کارگاه همچنین با نقاط ضعف و قوت سایت سازمانی خود آشنا می شوند و جدول شاخص های ارزیابی وب سایت خود را پر کرده و نسبت به شاخص های مرتبط با وب سایت خود آزمون عملی انجام خواهند داد.

 

 در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره قادر خواهید بود علاوه بر اطلاع از شاخص های استاندارد ارزیابی وب سایت و پرتال سازمانی، نسبت به ارتقای وضعیت وب سایت خود اقدام کنید

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • دسترسی به پانل وب سایت سازمانی
  • آشنایی با اصول و مبانی طراحی وب سایت
  • توانایی جستجوی هوشمند در محیط وب
  • داشتن لپ تاپ و مودم اینترنت در محیط کارگاه

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

تجربه مدیریت و ارزیابی و ارتقا وب سایت سازمانی در 3 سازمان و شرکت و سایت خبری با مخاطبان در میان گذاشته می شود.

استاد
پژوهشگر

دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران دارد. وی 21 سال سابقه روزنامه نگاری و 4 سال سابقه مدیریت اجرایی دولتی دارد. وی مولف 14 جلد کتاب در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سایت شخصی وی reporter.ir  از سال 1381 فعال است.

کارگاه 15
سه شنبه 07 اسفند 1397
16:00-17:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/120
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.