مثلث روابط عمومی، برند و مسئولیت اجتماعی

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مخاطب اصلی این دوره جهت مدیران ارشد سازمان و مدیران روابط عمومی یا کارشناسانی هستند که در واحد روابط عمومی خود ماموریت باز طراحی هویت و برند سازمان و ارتباط با ذینفعان را بر عهده دارند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • تغییر سیستم مدیریت سنتی به مدیریت کسب و کار مسئولانه
  • ایجاد پارادیم مسئولانه
  • ایجاد هویت و برند جدید در سازمان
  • ایجاد فرهنگ مسئولانه و پاسخگو در سازمان
  • تغییر در نگرش ارتباط با ذینفعان

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • در این دوره با استانداردها و ابزارهای مسئولیت اجتماعی شرکتی آشنا خواهید شد.
  • در این دوره می آموزید چگونه با رویکرد مسئولانه بتوانید ارزش جدیدی را به سازمان و برند خود بیافزایید.
  • در این دوره می آموزید که برای ارتقای برند شخصی چگونه رویکردی باید اتخاذ نمود؟
  • در این دوره می آموزید چگونه می توان ریسک های اجتماعی و زیست محیطی خود و بنگاه را کاهش داد؟
  • در این دوره می آموزید که چگونه می توان با نگاه و رویکردی نو، بازارهای جدید ایجاد نمود؟
  • در این دوره می آموزید چگونه می توان تهدید های سازمان های مردم نهاد را به فرصت تبدیل نمود؟

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • این دوره کاملا به روش تسهیل گری و ارتباط با مخاطب بر گزار خواهد شد .
  • مدلهای ارائه شده در این کارگاه کاملا عملیاتی و بر حسب بررسی نمونه های موفق خارجی و داخلی و تجربیات مدرس دوره تنظیم شده اند .

 

 در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره پارادایم شما به کسب و کار تغییر خواهد نمود و خواهید توانست با بکارگیری این رویکرد در استراتژی های بنگاه خود موجب بهبود و اصلاح برند فعلی سازمان شده و بتوانید روابط مناسبی را با ذینفعان ایجاد نمود و شفافیت و پاسخگویی را در راس امور برنامه های اجرایی قرار دهید.

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • آشنایی با اصول و فرآیندهای روابط عمومی
  • آشنایی با ماموریت ها و وظایف سازمان
  • شناخت نسبی از مخاطبان / مشتریان سازمان

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

در این دوره به بررسی چندین نمونه موفق خارجی خواهیم پرداخت و شرایط و چگونگی بومی سازی آن مدل ها در سازمان های ایرانی ارائه خواهد شد.

استاد
مدرس

تایماز سید مصطفایی ، دانش آموخته MBA دانشگاه شهید بهشتی است که بیش از یک دهه در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی و برند برای سازمان های دولتی ، خصوصی و موسسات و بانک ها به عنوان مشاور یا مجری و مدرس فعالیت داشته است.

از جمله تجربیات ایشان می توان به دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران، مشاور اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران،مشاور سازمان داوطلبان هلال احمر،مشاور کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، مشاور انجمن صنفی مدیران رسانه ایران ، رئیس هیئت مدیره شرکت هم آ و... اشاره نمود.

کارگاه 16
چهار شنبه 08 اسفند 1397
14:00-15:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/121
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.