اصول برنامه نویسی و مدیریت برند

 این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • دوره برای مخاطبانی تازه کار در حوزه بازاریابی و تبلیغات مناسب است که از برند یک تعریف کلی و مبهم در ذهن دارند. در حقیقت در این دوره آنها با مفاهیم و ساختار برندسازی آشنا می شوند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • در برنامه ریزی های مربوط به حوزه برند گاهی مدیران با پیشنهادات شرکت های تبلیغاتی مواجه می شوند که چارچوب صحیحی برای سنجش گفته ها و عملکرد آنها در حوزه برندسازی ندارند این دوره می تواند مخاطبان را با مفاهیم و چارچوب هایی آشنا کند تا آنها بتوانند در این زمینه تعامل بهتری داشته باشند.
  • همچنین برای شروع برنامه های برندسازی در واحد بازاریابی و تبلیغات چارچوب هایی را ارائه می کند که می تواند ابتدای مقدمه ای مناسب برای برنامه برندسازی باشد.

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • تعریف برند و اینکه چه چیزی می تواند برند باشد؟
  • چه عواملی بر برند تاثیر دارند؟
  • آگاهی از برند چیست و چگونه اندازه گیری می شود.
  • تداعیات برند چیست و چگونه بر برندسازی تاثیر دارد.
  • مروری بر عوامل تاثیرگذار بر موفقیت 100 برند اول جهان در سال 2018

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • مدل های مفهومی در بخش های یاد شده معرفی می گردد.

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • تحلیل آگاهی از برند
  • شناخت روش تعیین تداعیات برند
  • شناخت عوامل تاثیرگذار بر برند.

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • اصول بازاریابی

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

از نمونه های کاری مدرس و نمونه های جهانی در صورت لزوم مثال هایی ذکر می شود.

 

استاد
مدرس بازاریابی و تبلیغات

حوزه های تخصصی

مشاوره بازاریابی و تبلیغات و مدیریت برند
تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی اثربخش براساس متدهای کمی و نتیجه گرا
تدوین برنامه های بازاریابی و نظارت بر فرآیند اجرای آن

سوابق کاری

مشاور تبلیغات ، مشاور بازاریابی ، برندینگ بانک ملت، بیمه ما، بیمه آسیا،هلدینگ فاخر ، بانک رفاه کارگران، بانک سینا، بانک توسعه صادرات، دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته ملی روبوکاپ، شرکت شایان سام ( برند بی فی )، شرکت مهیا پروتئین،صنایع غذایی سحرچین، شرکت اکتیران ، شرکت آق پروفیل، مجتمع تجاری ونک و ...
مدیرعامل آژانس تبلیغاتی “سان آتیه خواهان” ( وابسته به بانک ملت) از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۵
هدایت آژانس تبلیغاتی سان از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۴ به عنوان تنها موسس و مدیراجرایی
هدایت کانون تبلیغاتی آبان از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ به عنوان موسس و مدیرعامل

سوابق علمی و تدریس

تدریس دوره کمپین نویسی تبلیغات در دانشگاه علامه طباطبائی
تدریس کارگاه اصول و مبانی مدیریت تبلیغات دانشگاه علامه طباطبائی
تدریس دوره کپی رایتینگ در دانشگاه شهید بهشتی
عضو هیات علمی و دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار .
تدریس تبلیغات، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ ( برخی از فایل های تدریس من را از اینجا دانلود کیند.)
تحلیل رخدادهای تبلیغاتی ایران و جهان در روزنامه “فرصت امروز
تحلیل و نقد تبلیغات و بازاریابی در وب سایت “کافه بازاریابی
همکاری در تدوین استاندارد دوره های MBA و DBA برای سازمان فنی و حرفه ای کشور در مدرسه کسب و کار بن ژیوار

سمینارها

اولین و دومین سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران  به عنوان تنها سخنران( مدرسه کسب و کار بن ژیوار)
سمینار تبلیغات و برند به عنوان تنها سخنران(سالن صفی الدین گرگانی – شهر گرگان)

تحصیلات

دوره پیشرفته مشاوره مدیریت
رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار  MBA گرایش بازاریابی و استراتژی
رشته بازرگانی گرایش بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد
فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه “علم و صنعت ایران”

 

کارگاه 17
چهار شنبه 08 اسفند 1397
10:0012:00
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/122
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.