برندینگ فردی و تعریف داستان شخصی

در دنیای امروز هر کاری که میکنیم ، هر چه منتشر می کنیم (یا می شود) بخشی از هویت و پیام ما را به جهان تشکیل می دهد. دنیای اینترنت هم امکاناتی به وجود آورده است که بسیار وسیع ولی به همان اندازه خطرناک است، چون هرچه در آن بفرستید، قابل پاک کردن نیست! پس محتاط باشیم و به این توجه کنیم که شکل دادن به هویت فردی، به داشتن چشم انداز و برنامه، به داشتن صبر و تداوم ، به هشیاری و حضور نیاز دارد.

 

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مدیران روابط عمومی
  • افراد فعال در حوزه برندینگ

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

  • این عبارت * پرسونال برند * چه معنایی دارد ؟
  • برای فردی غیر از هنر پیشگان و سیاستمداران چه کاربردی دارد؟
  • در دنیای ارتباطات امروز ،باید هیاهو کنم یا خاموش بمانم؟
  • آیا برند شما به داستان پردازی نیاز دارد؟
  • هدف ما از این کارها چیست؟
  • باید خودمان را بزرگ تر نشان دهیم یا کوچک تر؟

 

در این دوره چه می آموزید؟

  • در این دوره می آموزید
  • از کجا نوشتن قصه ی برند فردی را شروع کنم؟
  • سرچشمه ی اصلی  ارزش ها در برند فردی کجاست؟
  • چرا برندینگ فردی ازکلام یا قول آغاز می شود ؟
  • چرا در این دوره و زمانه ارزش ها بیشتر به کار می آیند؟
  • سبد ارزش های شما چیست؟
  • چه کسی مخاطب شما است؟
  • چه کسی ممکن است به داستان برند شما علاقه داشته باشد؟
  • شما میخواهید درباره تان چگونه فکر کنند؟

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • ارایه اسلاید های توضیحی و سوال های مرتبط و فهرست راهنمای چند مرحله ی مهم
  • مدلهای ارائه شده در این کارگاه کاملا عملیاتی و بر حسب تجربیات مدرس دوره تنظیم شده اند .

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره قادر خواهید بود با استفاده از ابزارهای تحلیل راهبردی شبکه ذینفعان و ارزیابی اثربخشی فعالیت های روابط عمومی؛ برای تخصیص منابع محدود به گستره وسیع نیازهای سازمان به گونه ای تصمیم گیری کنید که بیشترین بهره وری منابع و بیشترین انطباق میان فعالیتهای رابط عمومی و اولویت های راهبردی سازمان ایجاد شود.

  

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • داشتن سابقه و تخصص در یک حرفه یا صنعت
  • شناخت نسبی از مخاطبان
  • شناخت نسبی از رقبا

  

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

تجربیات واقعی و کاربردی  خودم و کارفرمایان

استاد
مشاور خلاق ارتباطات و تبلیغات

موسس و مدیرعامل سابق شرکت داروگ

شهرزداد اسفرجانی، از چهره های به نام صنعت تبلیغات در ایران است و در خلق هویت بسیاری از برندهای ایرانی  یا معرفی کالاهای خارجی به جامعه ایررانی، نقش موثر داشته است . اسفرجانی موسس شرکت داروگ  و تا سالها مدیرعامل آن بوده  و هم اکنون شرکت اسفرجانی و همکاران را اداره می کند. 

کارگاه 18
سه شنبه 07 اسفند 1397
14:00-15:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/123
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.