تکنیک های برگزاری نمایشگاه موفق

 

درباره دوره

حضور در رویدادهای نمایشگاهی بین المللی عمدتا در راستای اهداف کلان اقتصادی شرکت ها و سازمان ها صورت می پذیرد و به صورت معمول دپارتمان های روابط عمومی و امور بین‌الملل مسوولیت مدیریت و برگزاری این رویدادها را بر عهده دارند. این دوره تلاش می‌کند مهارت برای مدیریت بهینه این رویدادها نزد مخاطبان خود افزایش دهد.

   

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه کارشناسان و مدیران روابط عمومی و امور بین الملل و یا سایر ارکان سازمانی که مسوولیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی بین‌المللی را دارند مخاطبان اصلی این دوره خواهند بود.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟

ممترین عناوین این دوره عبارت است از: 

  1. چگونگی استخراج تقویم نمایشگاهی
  2. چگونگی برنامه ­ریزی برای حضور موثر در رویدادهای بین­ المللی
  3. چگونگیارتباط موثر با ارگانایزرهای نمایشگاهی
  4. تهیه طرح پروژه (RFP) برای ارایه به پیمانکاران  بین المللی ساخت غرفه منطبق بر Brand Book کلان و بالادستی
  5. چگونگی دریافت و مطالعه پرپزوال‌ها و احراز صلاحیت پیمانکاران بین المللی
  6. چگونگی عقد قراردادهای بین المللی
  7. پیگیری و هماهنگینیازهای تکنیکال و غیرتکنیکال
  8. چگونگی مستندسازی رویداد و استخراج گزارش جامع نمایشگاهی

 

روش آموزش در این دوره چگونه است؟

شیوه آموزش در این دوره کاملا تجربه‌محور و مبتنی بر انتقال اطلاعات به صورت اشتراک تجربه های موفق پیشیین به مجموعه مخاطبان است.

 

در پایان دوره چه مهارتی کسب می کنید؟

در پایان دوره متناسب با زمان صرف شده در کارگاه مخاطبان شناخت کلی از چگونگی مدیریت رویددهای نمایشگاهی در فضای بین‌المللی کسب خواهند کرد.

 

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

پیش نیاز خاصی برای این دوره وجود ندارد.

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

تجربه حضور و  برگزاری بیش از 25 رویداد بین‌المللی در سراسر دنیا شامل اروپا، آسیا و آفریقا با مخاطبان به اشتراک گذارده خواهد شد.

 

 

 

 

 

استاد
برگزاری رویداد

سیدهاشم شریفی سال‌هاست مسوولیت اموربین‌الملل شرکت پتروشیمی جم را بر عهده دارد. یکی از کارکردهای اصلی این دپارتمان برگزاری رویدادهای نمایشگاهی صنعت پتروشیمی در نقاط مختلف دنیا بوده است. او تلاش می کند گوشه‌ای از این تجربیات را با دیگران به اشتراک بگذارد.

کارگاه 19
سه شنبه 07 اسفند 1397
10:00-12:00
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/124
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.