چطور با آژانس تبلیغات خود کار کنیم ؟

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

 مخاطب اصلی این دوره مدیرانی هستند که مسئولیت ارتباط با آژانسهای تبلیغاتی/ارتباطی و سفارش گذاری کمپین­های تبلیغاتی را بر عهده دارند.

این کارگاه مناسب کارفرمایانی است که از آژانس تبلیغاتی خود رضایت ندارند و تصور می­کنند که آژانس تبلیغاتی/ارتباطی­شان به سایر مشتریان بیشتر اهمیت می­دهد و یا حرف آنها را درست متوجه نمی­شود و درک درستی از سفارش آنها ندارد.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می دهد؟ 

چگونه می­توانیم با تغییر نوع ارتباطمان با آژانس تبلیغاتی، خروجی­های بهتر/ یا دقیقا همانی که مورد انتظارمان است را دریافت کنیم.

 

در این دوره چه می ­آموزید؟

شاید مهمترین نکته این کارگاه رفع این سوء تفاهم باشد که آژانس تبلیغاتی­شما، خلاق­ترین و بهترین نیروهایش را به سایر مشتریان اختصاص می­دهد و کار شما از اولویت برخوردار نیست!

در این کارگاه تمرکز بر شیوه صحیح ارتباط با آژانس تبلیغاتی از طریق جمع آوری و تدوین اسناد مورد نیاز برای شروع یک پروژه و کنترل کیفی پروژه بر اساس دستور کار کارفرما و دستور کار خلاقیت است.

در واقع در این دوره می آموزیم که چگونه می­توانیم با دانستن شیوه سفارش گذاری صحیح، بهترین خروجی ممکن را از آژانس خود داشته باشیم و به بیشترین میزان رضایت و کمترین اتلاف منابع دست یابیم.

 

در پایان این دوره چه مهارت هایی کسب می­ کنید؟

- چه اطلاعاتی برای تدوین یک کمپین باید در اختیار آژانس قرار دهیم؟

- چقدر اطلاعات برای خلق یک کمپین کافی است؟

- چگونه یک دستور کار تدوین و آژانس را توجیه کنیم؟

- دستور کار خلاقیت چیست و چگونه می­تواند به ما کمک کند؟

- دستور کار، معیار سنجش خروجی آژانس.

- بهبود کیفیت پروژه از طریق بهبود کیفیت سفارش.

 

چه پیش نیازهایی برای این دوره وجود دارد؟

آشنایی با فضای کسب و کار آژانس های تبلیغاتی

آشنایی با بازاریابی و ارتباطات

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان در میان گذاشته می­ شود؟

تمامی سرفصل هایی که در دوره مطرح خواهد شد، برگرفته از پروژه های واقعی و به روز است.

استاد
مدرس تبلیغات

اشکان خواجه­ نوری، مشاور ارتباطات بازاریابی بیش از یک دهه با آژانسهای تبلیغاتی داخلی و خارجی، هم در سوی آژانس و هم در سوی کارفرما، داشته است. خواجه نوری، کارشناس ارشد رشته Marketing Communications از دانشگاه Westminster لندن است.

 

کارگاه 20
چهار شنبه 08 اسفند 1397
10:0012:00
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/125
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.