بازاریابی دیجیتال

در این کارگاه با اصول بازاریابی دیجیتال آشنا می شویم. تکنیک های بازاریابی دیجیتال را بررسی می کنیم و با ابزارهای ارتباطی مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال آشنا می شویم. 

 

مخاطبین این دوره:

  • کارشناسان روابط عمومی
  • تیم بازاریابی 
  • فراد فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال
استاد
مدرس دیجیتال مارکتینگ

سوابق تحصیلی

دکتری معادل از دانشگاه تهران

فوق لیسانس تجارت الکترونیک

لیسانس تبلیغات

فارغ الحتصیل دوره MBA و DBA وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش بیش از – ۱۷۰۰ ساعت دوره مدیریت

سوابق آموزشی

دبیر علمی و سخنران اولین دوره mini MBA با گرایش CRM مشاوران
دبیر علمی و سخنران دومین دوره mini MBA با گرایش فروش
دبیر علمی و سخنران سومین دوره mini MBA بازاریابی CRM

عضو کادر اساتید مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد دوره های MBA
مدرس بیش از ۱۶۰ سیمنار و دوره مدیریت
مجری و برگزار کننده بیش از ۱۴۰ دوره و سمینار مدیریت

مدرس دوره مدیریت سازمانی قوه قضاییه
مدرس دانشگاه صنایع و معادن در حوزه مدیریت دوره های آزاد
تدوین بیش از ۸۷ طرح کسب و کار

مولف کتاب کسب و کارهای اینترنتی
تولید بیش از ۳۶۰ ساعت فیلم آموزشی در حوزه مدیریت
تولید بیش از ۱۷۳۰ ساعت محتوای تصویری و صوتی در آپارات
طراحی بیش از ۴۵ سایت و کانال تولید محتوای آموزشی مدیریت

مدرس و سخنران مدیریت درحوزه های تخصصی:

بازاریابی، بازارسازی، تحقیقات بازار و دوره های مدیریت برند
فروش،فروشندگی تربیت ویزیتور، کوچینگ، مدیریت ارتباط با مشتری
اصول وفنون مذاکره، سخنرانی، سخنوری، فن بیان، مدیریت استرس
دیجیتال مارکتینگ و اختصاصی سازی رسانه های دیجیتال
منابع انسانی، عارضه یابی پرسنل،رفتار سازمانی، ارزیابی شغلی

کارگاه 21
چهار شنبه 08 اسفند 1397
14:00-15:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/126
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.