کمپین های تبلیغاتی در فضای مجازی

 این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مخاطب اصلی این دوره مدیران روابط عمومی یا کارشناسانی هستند که در واحد روابط عمومی خود ماموریت طراحی کمپین‌های تبلیغاتی متناسب با حرفه خود به‌ویژه در فضای مجازی را بر عهده دارند.

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می‌دهد؟

  • انواع تبلیغات از اهمیت بسزایی در سازمان‌ها و نهادهای مختلف برخوردار است. رشد روزافزون فضای مجازی و قابلیت‌های این محیط می‌طلبد کارشناسان تبلیغات و روابط عمومی بتوانند استفاده‌ای مناسب با قیمتی مطلوب و اثرگذاری قابل‌‌توجه از امکانات این فضا داشته باشند. این دوره به این نیاز اساسی پاسخ می‌دهد که چگونه بهترین بهره را از فضای مجازی برای کمپین‌های تبلیغاتی خود ببریم.

 

در این دوره چه می‌آموزید؟

  • در این دوره با تعاریف مختلف کمپین‌های تبلیغاتی آشنا می‌شوید و همچنین توضیحاتی درباره رسانه های اجتماعی و گونه های مختلف آن ارایه خواهد شد.
  • انواع کاربران رسانه‌های اجتماعی از دیگر مواردی است که در این دوره در مرود آن توضیحاتی ارایه خواهد شد.
  • مهم‌ترین شیوه‌های بازاریابی اینترنتی از جمله مواردی است که با بیان نمونه هایی در مورد آن صحبت خواهد شد.
  • از دیگر مواردی که در این کارگاه می‌توان به آن اشاره کرد می‌توان به عوامل موثر در کمپین‌های تبلیغاتی اشاره کرد.
  • قوانین بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی از دیگر مواردی است که در این دوره درباره آن توضیحاتی ارایه خواهد شد.

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

  • روش آموزش این دوره شامل ارایه توضیحات تئوری درباره هر بخش به همراه مثال‌هایی در هر حوزه و همچنین تشریح چند کمپین اجراشده به همراه تحلیل آنها و ارایه چند فیلم خواهد بود.

 

در پایان این دوره، چه مهارتی کسب می کنید؟

  • در پایان این دوره قادر خواهید بود با توجه به اهداف و ماموریت‌های سازمان، اصول کلی راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی را با تاکید بر فضای مجازی طراحی و اجرا کنید.

 

چه پیش نیازهایی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • آشنایی با اصول تبلیغات
  • آشنایی با ماموریت‌ها و وظایف سازمان
  • شناخت نسبی از مخاطبان / مشتریان سازمان

 

چه تجربیاتی با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود؟

چند نمونه کمپین اجراشده و نتایج آن با شرکت‌کنندگان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

استاد
روزنامه نگار و پژوهشگر

علیرضا کتابدار، دانشجوی دکترای علوم ارتباطات است که بیش از دو دهه در رسانه‌های مکتوب و آنلاین فعالیت کرده و مشاور رسانه‌ای سازمان‌های مختلفی بوده است. او علاوه بر تدریس روزنامه‌نگاری در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف، بیش از یک دهه است در موسسه عالی بانکداری بانک مرکزی درس‌های مشتری مداری، اخلاق و رفتارسازمانی  واصول و فنون مذاکره تدریس می‌کند.

 

کارگاه 22
چهار شنبه 08 اسفند 1397
14:00-15:30
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/127
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.