مدیریت ارتباط با رسانه ها

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران روابط عمومی و کارشناسان ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی‌ها مخاطبان اصلی این دوره هستند ، اما به همه کارشناسان روابط عمومی توصیه می‌شود در این دوره شرکت کنند .

 

شرکت در این دوره به چه نیازهایی پاسخ می‌دهد؟

فعالیت اصلی و محوری همه روابط عمومی‌ها در حال حاضر ارتباط با رسانه‌هاست . اطلاع‌رسانی و مدیریت افکار عمومی فقط از طریق ارتباط خوب با رسانه‌ها محقق می‌شود . کارشناسان و مدیران روابط عمومی با حضور در این کارگاه یاد می‌گیرند که چگونه با رسانه ا ارتباط برقرار کنند که به اهداف خود برسند .

 

در این دوره چه می‌آموزند؟

در این دوره تکنیک‌های ارتباط با رسانه‌ها آموزش داده می‌شود . چگونه باشم تا موفق باشیم .

 

روش آموزش در این دوره چگونه است ؟

25 سال تجربه در کسوت مدیریت روابط عمومی یکی از پر چالش ترین روابط عمومی‌های کشور در بخش رسانه‌ها از طریق ارائه نمونه‌های عملی و عینی به حاضرین آموزش داده می‌شود . استفاده از فیلم ، اسلاید و نمونه بریده جراید و تعامل با دانشجویان روش تدریس من هست

 

در پایان این دوره چه مهارتی کسب می‌کنند ؟

ارتباط مؤثر با رسانه‌ها

مدیریت بدون هزینه خبرنگاران

 

چه پیش‌نیازی برای شرکت در این دوره وجود دارد؟

  • انگیزه بالا
  • آشنایی با مأموریت‌های سازمان
  • آشنایی مختصر با رسانه‌ها

 

چه تجربیاتی با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشته می‌شود ؟

25 سال مدیریت ارتباط با رسانه‌ها

استاد
مدرس دانشگاه

دکتر داوود زارعیان مدرک کارشناسی خود را در سال 1367 در رشته علوم اجتماعی با گرایش علوم ارتباطات، روزنامه‌نگاری و روابط عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی اخذ کرد.

سپس در سال 1375 در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات و در سال 1381 دکترا علوم ارتباطات خود را از دانشگاه علامه طباطبائی اخذ نمود.  

دکتر داود زارعیان، متأهل و صاحب دو فرزند است که دارای سوابق علمی و اجرایی است که به شرح زیر هست.

مدیرکل روابط عمومی شرکت پست ، بانک مسکن و شرکت مخابرات ایران به مدت 25 سال

  • عضو هیات علمی دانشگاه
  • مدرس دروس ارتباطات و روابط عمومی در آموزشگاه‌های آزاد
  • استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال 1390
  • مجری برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های داخلی و خارجی
  • رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی به مدت 8سال
  • مؤلف 4 کتاب و ده‌ها مقاله
  • عضو فرهنگستان علوم
  • سرپرستی پروژه‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری

 

کارگاه 23
سه شنبه 07 اسفند 1397
10:00-12:00
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/128
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.