رسانه های تعاملی و تغییر در مفهوم مخاطب و محتوا

در این کارگاه با رسانه های تعاملی آشنا می شویم. تعاریف جدید در حوزه مخاطب را مرور می کنیم و محتوای مناسب برای مخاطب را بررسی می کنیم و با تکنیک های آن آشنا می شوید.

 

مخاطبین این دوره:

  • کارشناسان روابط عمومی
  • افراد فعال در حوزه تولید محتوا

 

استاد
مدرس دانشگاه

یونس شکرخواه ۲ تیر سال ۱۳۳۶ در مشهد به دنیا آمد. او دارای کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، کارشناسی ارشد ارتباطات و دکترای علوم ارتباطات است.

وی فعالیت‏ حرفه‌ای روزنامه‌نگاری خود را از سال ۱۳۶۰ با ترجمه مقاله‌ای برای روزنامه اطلاعات آغاز کرد. شکرخواه از متخصصان حوزه دانش ارتباطات و از مترجمان این رشته به زبان فارسی است..

شکرخواه عضو هیات مؤسس و عضو هیات رئیسه انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی، عضو گروه چندرسانه‌ای فرهنگستان هنر بوده است. وی عضو هیات امنا و عضو شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران است.

او پس از پروفسور کاظم معتمدنژاد رئیس انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی شد.و در اجلاس های بین المللی جامعه اطلاعاتی نقش فعالی داشته است.

همچنین او در دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی و در مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها تدریس کرده است و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشکده مطالعات جهان در دانشگاه تهران است. او کلاس‌های خود را علاوه بر دانشکده در فضای مجازی در وبلاگ آموزشی خود به نام دات دنبال می‌کند. دروس نظریه‌های ارتباطات، سایبر ژورنالیسم، تحلیل گفتمان انتقادی، سینما و رسانه‌های بریتانیا و مطالعات فرهنگی توسط وی تدریس می‌شود.

در کارنامه وی، دبیری بخش بین‌الملل و عضویت در شورای تیتر کیهان (۱۳۷۷-۱۳۶۱)، عضویت در شورای علمی فصلنامه رسانه، ماهنامه تخصصی صنعت چاپ، فصلنامه پژوهش‌های ارتباطی، عضویت در شورای سردبیری کتاب هفته، سردبیری جام جم آنلاین (۱۳۸۴-۱۳۸۱) و سردبیری همشهری آنلاین (از سال ۱۳۸۵) به چشم می‌خورد.

شکرخواه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳به مدت شش سال  ریاست موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا دانشگاه تهران را برعهده داشت.

کمیته علمی‌ همایش روابط عمومی الکترونیک در سال ۱۳۸۶ به‌اتفاق آرا، تقدیر از شکرخواه را به‌ عنوان استاد پیشگام روابط عمومی ‌الکترونیک به تصویب رساند و طی مراسمی از او تقدیر کرد.

او مولف و مترجم دهها عنوان کتاب و مقاله است.

کارگاه 25
چهار شنبه 08 اسفند 1397
10:0012:00
سالن فرعی
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
http://prworkshop.ir/event/130
کارگاه ها
ثبت نام
شرایط ثبت نام

شرکت کنندگان می‌توانند با پرداخت هزینه ثبت نام، به رایگان در حداکثر 5 کارگاه انتخابی شرکت کنند و از بخش‌های عمومی رویداد نظیر پانل‌های گفت و گو نیز استفاده کنند.
شرکت کنندگان فردی می‌توانند با دریافت فرم، پرداخت هزینه ثبت نام و ارسال کپی فیش آن به دبیرخانه اقدام کنند. شرکت کنندگان گروهی و سازمانی باید فرآیندهای اجرایی ثبت نام را از نماینده سازمان پیگیری کنند. تأیید قطعی ثبت نام‌های گروهی، علاوه بر تعامل با نماینده سازمان، در قالب تأییدیه ایمیل و پیامک برای هر فرد ارسال خواهد شد.
برنامه زمان بندی کارگاه‌ها، در اینجا قابل مشاهده است و شما می‌توانید با توجه به زمان‌های اعلام شده و عناوین کارگاه‌ها، به انتخاب حداکثر 5 کارگاه اقدام کنید.
زمان برگزاری: 21 و 22 خرداماه 1397 از ساعت 9 تا 18
مکان برگزاری: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. تهران: خیابان طالقانی، نبش موسوی

فرآیند ثبت نام

1- فرم ثبت نام فردی را از اینجا و فرم ثبت نام گروهی را از اینجا دریافت کنید.

2- در صورت تمایل به ثبت نام فردی، اسامی کارگاه‌های مورد نظر خود را با توجه به زمان بندی کارگاه‌ها انتخاب کنید.

3- مبلغ 750 هزار تومان برای هر شرکت کننده را به شماره کارت 5022297000080296 به نام «کارگاه تجربه و نوآوری» نزد بانک پاسارگاد واریز کنید.

4- کپی فیش واریزی را به همراه تصویر فرم تکمیل شده به ایمیل info@prworkshop.ir و یا شماره فاکس 85732422-021 ارسال کنید.

5- چنانچه ظرف حداکثر 24 ساعت از ارسال، تأیید دریافت مدارک به شماره همراه شما پیامک نشود، با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 85732422-021 تماس بگیرید. مسوول دبیرخانه یا شماره تلفن همراه 09132310628 نیز پاسخگوی هرگونه مشکلی در این زمینه است.